16 Ekim 2013 Çarşamba

MBFWİ Sokak Stilleri

Öncelikle herkese mutlu,huzurlu,sevdikleriyle güzel bayramlar dileyip asıl konuma geçiyorum; MBFWİ!
İstanbul Fashion Week'e mevsim değişikliğinden hasta olup gidemedim ama internetten gitmek isteyip gidemediğim defileleri ve sokak stillerini takip ettim, sunumunu en çok beğendiğim defileler ''Maid in Love'' ve ''Kith&Kin en beğendiğim koleksiyonsa Ece Gözen'di :)
Podyumlar bir yana İstanbul Fashion Week'te sokaklardada bir defile havası vardı, herkes takıp takıştırıp stilini konuşturmuş. Lafı fazla uzatmadan objektiflere takılan stillere geçiyorum. :))

















Twitter           İnstagram

4 yorum:

  1. ilk Fotograf cok güzel ve kalpli ayakkabilarada bayildimmmm <3

    YanıtlaSil
  2. Bu sene ifw'te çok değişik kombinler ortaya çıktı ama ben en çok Maritsa'nın elbisesini çok beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sene dahada gelişiyor İstanbul Moda Haftası, Meriç'in elbisesinden çok çantasını çok beğendim ben :)

      Sil