31 Ekim 2013 Perşembe

Kasım Ayı için Wishlist

Ekim ayının son günündeyiz ve ben Kasım ayı için wishlist'imi hazırladım bile :)
Bir kaç aydır alışveriş yapmayı minimuma indirdim, sadece çok istediğim şeyleri alıyorum beğenip alıp dolapta bekleyecek şeyleri artık almamaya başladım ki buda büyük bir başarı benim için :))
Her neyse Kasım'da neler almak istiyormuşum bir bakalım :)


Bershka'dan bu şapkaları almak istiyorum fakat bulamıyorum! Marmara Forum ve Capacity'de aradım ama bulamadım, nerden bulucam hiç fikrim yok.
Cap: 25.95 TL

Şapka: 19.95 TL

Şapka:19.95 TL

H&M 4'lü yüzük: 9.95 TL

H&M 6'lı yüzük: 8.95 TL

Bershka boyfriend jeans: 69.95 TL

Modagram'da bu botu görüp çok beğenmiştim ama ürün bitmiş :/ Benzerini görürsem alıcam artık.

Twitter          İnstagram

4 yorum:

  1. ayy cute yazan here cook seeker !!!

    LOVE
    Sena
    senawantsmorefashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim o şapkayı ama dediğim gibi hiç bir yerde bulamadım :/

      Sil
  2. love the yellow hat, perfect for for a dark winter days :)

    xxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're right, ideal for winter hats. I'm glad you like it. Thanks for your comment :)
      xx

      Sil