22 Ekim 2013 Salı

Bayram Alışverişi

Bayramdan önce kıyafet değil makyaj alışverişi yaptım bu sefer :) BuyCosmo 'dan Maybelline Jel Eyeliner, BB Krem ve daha öncede allık fırçasını kullandığım marka olan Essence'in clear&matt fondetenini satın aldım sağolsunlar birde yanına hediye olarak bir adet makyaj çantası ve birde Down Under naturals marka şampuan göndermişler , şampuanın kokusuna bayıldığımı belirtmeden edemiycem.  Elidor'un Uzman Bukle Belirginleştirici seriisini satın aldım. :) :)
All, dergisinde tester olarak çıkan nem dengesi ''canlandırıcı jel''i denemiş ve çok sevmiştim, 1-2 hafta önce Garnier Türkiye'nin twitter sayfasında yarışma düzenlenmişti kazanana nem dengesi seriisinden en uygun olan nemlendirici hediye edilecekti, bende kazananlardan arasına girmişim ve nihayet bugün canlandırıcı jelim geldi. Garnier Türkiye'ye çok teşekkürler :)







15 Kasım Güncellemesi: Ben pek bir etkisini göremedim bu setin ama kesinlikle önermeyeceğim bir şey varsa oda bu şampuandır saç kremini kullanmadığınız takdirde saçlarınızın kazık gibi olacağına emin olabilirsiniz.




Herkese mutlu haftalar, hoşçakalın! :))


Twitter           İnstagram

             
             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder