10 Eylül 2013 Salı

Yine Mimlendim :))

La Perm Style bloğunun sahibi Aslıhan beni yine mimlemiş, hemen cevapladım. Tekrar çok teşekkür ediyorum :))

1- Ne zamandan beri yazıyorsun?
6 ay oldu :)

2-Kilo problemi yaşadığın dönemler oldu mu?
Hayır.

3- Formda kalmak için ne gibi yöntemler uyguluyorsun?
Çok fazla abur cubur yemiyorum. Zaten yapım gereği çabuk kalori yakıyorum.

4- Hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama,destek vb ürünleri kullandınız mı?
Hayır, hiç kullanmadım.

5- Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız bakım kürleri var mı?
Haftada 1-2 kez sodayla yüzümü yıkarım ve haftada 2 defa Gliss'in Ultımate Repair saç bakım maskesini uyguluyorum.

6-Vazgeçemediğiniz kozmetik ürünleri var mı?
Olmazsa olmazım rujdur, dudaklarım çok hassastır özellikle kışın çok çatlar ve solgun görünür bu yüzden dışarı çıkarken mutlaka ruj sürerim. :)

4 yorum: