10 Eylül 2013 Salı

Mimlendim :)

LA PERM STYLE bloğunun sahibi Aslıhan beni mimledi :)


1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı?

2006'nın anneler gününde ailemle piknikten dönerken trafik kazası geçirdim. Annem başından ağır yaralandı hatta bir ay doğru düzgün kendine gelemedi ama iyileşti, kaza geçirdiğimiz gün onu kaybettim sandım ama beni bırakmadı. Mucize gibi bir şey bu sanırım :)


2- Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?

Celine Boston çanta :)


3- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?

İspanyol paça pantolonlardan pek hoşlanmıyorum ama öyle asla giymem, nefret ederim dediğim bir şey yok.


4- Nefret ettiğiniz huylar veya insanlar?

Kelimeleri kısaltarak yazanlar bana çok itici geliyor. Gaddar, kaba ve duygusuz insanlardan nefret ederim.


5- Sizi en net tanımlayan kelime?

 İdealist, mükemmelliyetçi, feminist ve duygusal. :)


6- Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?

Amerika.


7- Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?

Kitap okur, müzik dinler, film izler ve yemek yer. Yalnızlığı severim ben. :)


8- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden '' hayır'' cevabı alırsanız ne yaparsınız?

Pek evlenme yanlısı değilimdir, özgürlüğüne çok düşkün biriyim. Eğer evleniyorsam muhtemelen beraber olduğum insan bunu istemiştir yani onun değilde benim hayır deme ihtimalim var. :))


9- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?

Kadere inanmıyorum, bence kaderini yaşamak tembel insanların uydurduğu bir şey. İnsan istediği takdirde her şeyi yapabilir, en ufak bir engelde kader deyip boşvermek bana inandırıcı gelmiyor, herkes kaderini kendi yazar bana kalırsa :)


10- Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime ?

Fashion :)


11- İnternette sahip olduğunuz ilk nick name?

Emin değilim ama esra480 sanırım :)



Aslıhan'a beni mimlediği için çok teşekkür ediyorum :)

2 yorum: