24 Eylül 2013 Salı

Kışlık Alışveriş

Selam! Malum havalar soğumaya başladı, bu yüzden bende geçen hafta çıktım ve kış için küçük bir alışveriş yaptım. En beğendiğim ve istediğim şeyleri satın aldım, umarım sizde beğenirsiniz. :)

 Marjin'den bu çok istediğim botları aldım (Marjin'in sitesinden ilk defa alışveriş yaptım 2 gün sonra yani perşembe günü bana ulaştı tam sevinmişken bir baktım ki yanlış bot göndermişler, o gün gittim kargoya teslim ettim pazartesi gelir dediler ama meğer henüz dün kargoya vermişler bugün geldi. Yani ben hizmetlerinden pek memnun kalmadım açıkçası, bir daha o siteden alışveriş yapacağımı sanmıyorum.) Ama bota gelirsek çok beğendim, ayağımdan çıkarmaya kıyamıyorum :)


Kabanlardan hoşlanmıyordum taa ki bu kabanı görünceye kadar, H&M'in yeni sezon ürünü bu kabanı alarak soğuk kış günlerinde bile donarak deri ceket giymekten sonunda kurtuldum sanırım :)


Bitmiş olan şampuanımı ve saç maskemi tekrar aldım. Saç bakım markaları arasında açık ara favorim olan Gliss'in hep kullandığım bu serisi sayesinde saçımdaki kırık ve çatallanmış saç uçlarından kurtuldum. Hasarlı saçları olanlara şiddetle tavsiye ederim. :)

Herkese iyi haftalar dilerim, hoşçakalın! :)

Twitter           İnstagram



12 yorum: