26 Ağustos 2013 Pazartesi

Trend Alert/Bomber Jackets

Sanırım geçen seneydi H&M'de görmüştüm ilk defa , ve bayılmıştım fakat almak kısmet olmamıştı ama şimdi bir tane almak farz oldu. :) Seneye çok fazla görüceğimizi düşündüğüm bomber ceketler şimdiden çok moda ve hemen hemen bütün markalar kreasyonlarında bu ceketlere en az bir tane yer vermiş. Ben çok sevdim ve her ne kadar yaz henüz bitmemiş olsada bir tane satın alıcam. Ceketler fazlasıyla çeşitli aklınıza gelebilecek her desenden bir tane bomber ceket bulmanız mümkün, hele ebay'de o kadar çeşit var ki gelme süresi bu kadar uzun olmasa kesin ordan alırdım ama beklemekten nefret ederim bu yüzden gidip mağazadan alıcam :)


Zara



H&M'de gördüğüm ceket buydu :)




River Island

Vero Moda

Pull&Bear

Stradivarius

Bershka

İyi haftalar! :)

Twitter           İnstagram

12 yorum:

  1. bomber ceketlere bayılıyorumm özellikle çiçek desenlilere ama genel olarak sadece jeanlerime uyar sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece jeanle sınırlı kalmamak lazım, etek şort çok çeşitli kombinler var :))

      Sil
  2. zara da bu ceketlerden gördüm hatta indirimdeydi. ama almadım bu tarz pek sevmem.ama bellide olmaz bir bakmışsın almışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu ceketleri baya sevdim ama ya :) Hem spor hemde şık duruyor bence, Zara'da o kadar çok beğendiğim şey var ki hangi birini alsam diye Zara'ya girmeye çekiniyorum iflas edicem ama indirimdende faydalanmak lazım tabii :)) Al bence hem seninde tarzına uygun diye düşünüyorum :))

      Sil
    2. BİR DENEYECEĞİM OLURSA ALIRIM YA :) BU CEKETLER ZARA DA 300 TL GİBİ BİR FİYATI VARDI. EN SON GÖRDÜĞÜMDE 50 TL YE DÜŞMÜŞ VE BEDENİ DE VARDI:)

      Sil
    3. 50 TL? Süper, çok uygunmuş:) Yarın Zara'yamı uğrasam acaba :)

      Sil
    4. HANGİ ZARA NIN HANGİ ŞUBESİNE UĞRAYACAKSIN.

      Sil
    5. BELKİ KARŞILAŞIRIZ. SIK SIK BEN DE CAPACİTYE GİDERİM:)

      Sil
    6. Olabilir tabii, neden olmasın :)

      Sil
  3. çok şıklaaaar, bedenime uygun bulursam, üstüme yakışırsa bende alıcam basic bir kombinin bombası olur ^.^

    YanıtlaSil