20 Ağustos 2013 Salı

Stil Sahibi Kadınlar: Cara Delevingne




Herkese selam!
Bu kızı tanımayan kaldımı bilmiyorum ama bugün bu hafif çatlak kızcağızın stiline göz atıcaz ama ondan önce kimmiş neyin nesiymiş bir tanıyalım :)
Cara Delevingne 22 Ağustos 1992 doğumlu yani henüz 20 yaşında bir genç kız. Son yılların en popüler modellerinden olan Cara, ailesini göz önünde bulundurursak zaten ingiliz sosyetesinden olduğu için sesini duyurması ve kendini göstermesinin zor olmadığını düşünüyorum. Aynı zamanda Karl Lagerfeld'in gözdesi olmasınıda birazcık kıskanmıyorum değil :) Uçarı ve şımarık tavırlarını kimisi sempatik bulurken kimisi ise itici bulabiliyor yani seveni çok olduğu kadar sevmeyenide var kızımızın :) Hepsini bir yana bırakırsak her ne kadar abartıldığı kadar bir güzelliğinin olmadığını düşünsemde yinede kendine has hoş bir tarzı olduğunu es geçmemek gerek :)























Herkese mutlu haftalar, hoşçakalın!

Twitter           İnstagram

8 yorum:

  1. Kendisi biraz itici geliyor bana ama tarzını çok beğeniyorum. :)

    http://dreamglamour.blogspot.com/

    Senin yorumlarını da bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada pek sempatik gelmiyor açıkçası ama dediğin gibi tarzı güzel :)

      Sil
  2. bence sempatik biri, şımarık insanları seven bir sempa var karşınızda (:
    doğal yani , doğal olmasını seviyorum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya dediğim gibi kimisi sempatik bulurken kimisine itici gelebiliyor =)
      Ben pek ısınamadım bu kıza nedense, doğaldan çok şımarık geliyor bana :)

      Sil
  3. Tarz mı? Bu fizikle ne giyseler tarz olur zaten =) giydir bakim kezbanıma nasıl tarz oluyormuş hahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiziğinde etkisi büyüktür tabii ki ama ben giyim stilini beğendim :)

      Sil