31 Ağustos 2013 Cumartesi

Mor Saç Rengi

Eveet arkadaşlarr, size yeni takıntımı takdim etmekten mutluluk duyuyorum; mor saç rengi. :)  Son 3,5 aydır mor saçla kafayı bozmuş durumdayım, telefonum, bilgisayarım hepsi mor saçlı kızların fotoğraflarıyla doldu :) Mayıs ayında Nevacolor'un orkide moru saç boyasıyla saçımı boyadım ama saçımın uçları daha açık renk olduğundan uçları açık renk kaldı, hoş olmadı. Şimdi ne yapsamda mor saçtan hevesimi alsam diyorum :)  Palette'in ve Loreal'inde mor saç boyası varmış, ama onlar benim istediğim renge sahip değil daha çok kızıla kaçan mor onlarınki. Sizin bildiğiniz mor renk saç boyası var mı?  :))

Ve buarada ufak bir ekleme yapıcam eğer sizde benim gibi mor saçlara yada her ne renk saç rengi diliyorsanız Manic Panic yarı kalıcı saç boyalarında istediğiniz rengi bulmak mümkün, fiyatı biraz tuzlu ama olsun. Şuana kadar açık ara en beğendiğim ve denemek istediğim marka(örnek fotoğraflar doğruysa) Manic Panic, eğer satın alırsam bloğa beğenip beğenmediğimi yazarım :)
Sevgiler! :))

31 Ekim Güncellemesi: Bugün gözümü karartıp Manic Panic Ultra Violet saç boyası siparişi verdim, bir kaç gün sonra ürün elime ulaşır ulaşmaz hemen boyayacağım. :)

4 Kasım Pazartesi Güncellemesi: Ne yazık ki 37,50 liramı çöpe atmışım gibi hissediyorum. Ben Manic Panic'ten hiç memnun kalmadım. Saçlarım kendine gelir gelmez NevaColor orkide moru saç boyasını satın alıcam.

5 Mayıs 2015 Güncellemesi: Saçlarımı tekrar Manic Panic - Ultra Violet'e boyadım ve bunun için yeni bir yazıda yazdım, saçlarımın son halini görmek isteyenler buyursun :) tıktık







Twitter           İnstagram

Sormak istedikleriniz için: ask.fm/esraaydin_

80 yorum:

  1. rengarenk saçlara bayılıyorum! ne cici duruyorlar, canım çekiyor ama kıyamıyorum saçlarıma bir türlü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al bendende o kadar :) Ama bence hayatta bir kez bile olsa gözünü karartıp saçlarını bu tip bir renge boyamalı insan :) Acaba evde elde edilebilir mi bu renk? :)

      Sil
    2. saç tebeşirleri ile bir kısmı belki ^.^

      Sil
    3. Ben saçımın bir kısmı değil tümü mor olsun istiyorum ama :D

      Sil
    4. ben siyah saça sahibim ve tamamen bir renk olmasını istediğimde tamamını açtırıp boyatmam gerekicek, sonra 3 hafta sonra dip boyam gelecek ve o iğrenç görüntü yüzünden saçlarımı kazıtmam gerekecek, çok sıkıntı, peruk almayı düşünüyorum ben ^.^

      Sil
    5. Benimde saçlarım kestane rengi ama istedikten sonra olur bence, 3 haftada bir boyayıverirsin nolcak :)

      Sil
  2. ah şu fotoğraflardaki gibi dursa bide bizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığın boyaya bağlı bu bence ve tabiiki zemin rengide çok önemli, simsiyah saçı birden mora boyarsan verdiğin paraya yazık olur :)

      Sil
  3. aynısını bende yaşadım, manic panic'ten mystic heather aldım. hafif renk bile vermedi.
    şimdi ben de araştırırken neva color orkide moru buldum, hemen alıcam :)
    umarım güzel olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç rengim koyu olmamasına rağmen sadece hafif mor ışıltılar verdi benim saçıma, annemin söylediği gibi para tuzağı bunlar :)
      Orkide moruna boyadığında sonuçlarını yazarsın, merak etim :))

      Sil
  4. Renkli saç istemene çok sevindim!! Saçını sarıya boyatan kızlar çok bayıyor artık bence bi de kapkara dipleri geliyo, hiç olmuyo yani... Kuaförde denedin mi mor renk belki vardır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuaför fiyatları çok uçuk olduğundan evde kendim bir şeyler denemeye çalıştım ama tabii kuaför yaptırılmış gibi profesyonel bir sonuç vermedi maalesef :)

      Sil
  5. renkli saç sevmen çok güzel bence çünkü sıradan kızlar hep sarıya boyuyo sonra dipleri geliyo ıyy...Bence bu saç sende çok güzel duracak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dibi gelmiş saçlar hoş durmuyor gerçektende, denedim mor saçı fakat aşırı derecede çok aktığı için kullanışlı bulmadım, kahverengi şuan saç rengim :) Yorumun için teşekkür ederim :)))

      Sil
  6. benim saç rengim siyah ama sadece bir parcasını mora boyamak istiyorum bunun için açtırıp mı boyamam lazım? yoksa siyah bir şekilde boyarsam saçımı , mor bir renk olur mu ? ve son olarak bir sey daha sorucam saçım için orkide moru mu daha iyi yoksa patlıcan moru mu cevabınızı bekliyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir ton istediğine bağlı saç rengini açıp açmaman, ama eğer fotoğraflardaki gibi olsun istiyorsan saçını açman gerek ve orkide moru patlıcan moruna nazaran daha açık bir tondur fakat yinede fotoğraflardaki gibi açık bir ton değildir. Eğer fotoğraftakiler gibi istiyorsan ilk önce saç rengini açıp ya manic panic yada jeans color saç boyası almanı öneririm.

      Sil
    2. hangi tonu kullanmalıyız saçı açmamak için

      Sil
  7. Manic panic kullanan biri olarak memnun kalmadigini gorunce kisa bir soka ugradim mor aslindan kokay tutan bir renk benim saclarimda mavi suanda :D eski bir yazi herhalde neyse artik blogundayim :) :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o kadar iyi yorumu okuyup almıştım ama tutmadı nedense, halbuki zemin rengimde açıktı o zamanlar. :) Teşekkür ederim, yorumlarını eksik etme. ;)

      Sil
    2. suan diplerim koyu kahverengi uçları daha açık bir renk açtırmadan mor rengi tuttuaiblir miyim sizce?

      Sil
    3. Tutacağını sanmam.
      Ama tabii nasıl bir ton istediğinizede bağlı. :)

      Sil
  8. Resimlerinizdeki kızın ismini öğrene bilir miyim ?Benim icin cok onemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimlerinizideki kızın derken? Bu posttaki fotoğraflardaki kızların ismini soruyorsanız bilemiyorum maalesef.

      Sil
  9. Bu aralar mor saç benim gündemimde de var. Saç rengim açık kumral şuan nevacolor orkide moru boyayacağım. Korktuğum tek şey kotu bir sonuç olması. Sence tutar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutmasına tutar ama belirtmek isterim orkide moru pek açık bir mor değil, hatta siyaha çalan bir mor desek yanlış olmaz. Manic Panic'i de deneyebilirsin istersen. :)

      Sil
  10. Merhabaa. Mor icin hangi markanin hangi rengi orkidemi patlicanmi? Saclarim koyu kahve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. patlıcan moru daha kızılımsı, orkide morundada bir parça kızıllık var ama bu iki boyada koyu renkler eğer canlı bir mor istiyorsan saçlarının rengini açıp boyaman lazım.
      manic panic veya jeans color'a bakabilirsin. :)

      Sil
  11. Ya ben saçlarmı sarya kadar açtım bu resimlerdeki gbi olmasi için hangi kalıcı boyayı kullanmalıym?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Manic Panic - Ultra Violet fotoğraftaki rengi verebilir diye düşünüyorum ama yinede Manic Panic'in Violet Night ve Purple Haze boyalarınıda bir gözden geçirirseniz ona göre hangi tonu daha çok beğenirseniz o renge boyarsınız. :)

      Sil
  12. Selamlar! Jean colors "violet" ını kullanıyorum keyfim gayet yerinde aylardır! Kocaman toz açıcı ve oksidasyon aldım parfümeri deposundan, sonra da gittim boyadım ! ilk boyadıgımda kahverengi üzerine boyadım biraz kızılsı tuttu,ancak açıcı ile yaptıgımda tamamen moru elde ettim ama argan yağı ile baya bakım gerektirdi açıcı yüzünden =/
    Güzel şeylerin kötü yanları da var tabi...kolay uygulaması var boyanın ancak yıkadıgında ya da su degdiginde cabuk akıyor, eksisi bu. Beyaz giyip yagmurda sokaga cıkamazsın yani =D
    saça renk iki boyadan sonra iyice yerleşiyor , hemen boyaya gerek kalmıyor. Benim belime kadar dalgalı saçlarım var iki kutu gidiyor bununla .En önemli uyarım iseee ,ellerine degerse uzun süre cıkmıyor dikkatli olun =)) Önerim tek başınıza evde boyamak zor ,yardım alın arkadas ya da yakınınızdan ve de yıkarken ilk yıkamalarda banyo morarıyor resmen.şirin mor köpüklerle, temizlik yapmaya hazırlıklı olun ,bol şans!

    YanıtlaSil
  13. Benim de belime kadar saçlarım var 1 kutu yeter mi ve kumral saçlarım açmazsam nasıl olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer canlı bir renk istiyorsan açman gerek, 1 kutu yetmez sanırım. :)

      Sil
  14. merhaba benim kestane rengi saçlarım ve sadece uçlarını mor yapmak istiyorum uçlarını açmama gerek var mı? bir de sence kestane rengi saçta yukarıda bahsettiğin orkide moru saç rengi belli olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canlı bir mor görünmesini istiyorsan uçlarını açman gerek :)

      Sil
  15. merhaba benim kestane rengi saçlarım var ve sadece uçlarının mor olmasını istiyorum uçlarını açmama gerek var mı? bir de sence kestane rengi saçta yukarıda bahsettiğin orkide moru görünür mü?

    YanıtlaSil
  16. Merhaba benim saçlarım kumral orkide moruna boyamak istiyorum bu yaz açtırıp boyadığımda akma derecesi ne kadar olur çok sarı bir hal alır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akınca sarı değil kızıl bir renk alır orkide moru ama manic panicle boyayınca bir iki yıkamada mor tamamen yok oluyor, manic panicle ultra violet rengine boyadım ben ve saçlarım şuan yeşil oldu mesela :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim açtırmadan boyasam tutar mı ben boyayı aldım neva colour ilk kez boyiycam

      Sil
    3. Elindeki boya açık tonda bir renkse muhtemelen istediğin gibi tutmaz, keşke yarı kalıcı bir saç boyasıyla boyasan. Kalıcı boyayla boyayınca eğer beğenmezsen geri dönüşü olmuyor :/

      Sil
  17. saçlarım simsiyahtı ve gözümü karartıp saçlarımın uçlarını oryal ile açtırdım ama öyle platin falan değil açık kahve üzerine kuaförüm mor boya uyguladı aynı fotoğraftakiler gibi oldu üstelik saçım o kadarda açık renk değilken boya saçımda 1 aydır duruyor aralardan kahvelerde çıktı çok memnun kaldım en kısa zamanda tekrar boyatacağım boyanın markasını öğrenirsem ilk iş buraya yazmak olucak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. markasını mutlaka bekliyorum, benimde saçlarım tekrar eski rengine döndü tekrar boyayacağım bende :)

      Sil
  18. Merhaba
    Ben daha önce jeans color kırmızı rengini kullandım yarı kalıcı olduğu için yirmi güne kalmadan akıyordu ve tekrarlamak zorunda kalıyordum. Bu sefer neva color orkide moru aldım koyu bi mor olsun istiyorum fakat öğrenmek istediğim bir şey var eğer bilginiz varsa. Kalıcı olduğu yazıyor ama emin olamadım ne kadar süre kalıcıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle belirtmem gerek orkide moru baya koyu yani mor yansımalı kestane gibi. sorunuza gelirsek bir kaç yıkama sonrası eski rengini kaybediyor maalesef, akmış kızıl gibi oluyor. :)

      Sil
  19. Ayy resimler cok hosmus kizlar. Acaba ben bu patlican ya da orkide mor rengini normal kozmetik magazalarinda bulabilir miyim? Of elimde olsa butun saclarimi mora boyatip rasta yaptirican, cok cilgin planlarim var . Neyse simdilik bulursam sacimin bi tutamini acici ile acip mora boyayacagim, insallah guzel olur. Sizinle paylasirim memnun kalirsam. Optum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet orkide ve patlıcan morunu her kozmetik mağazasından temin edebilirsiniz :)
      Güzel fikir, çılgın planlarınızı harekete geçirdiğinizde bana da fotoğraf atarsanız yazıma da eklerim isterseniz. Hoşçakalın! :))

      Sil
  20. Merhaba bende çok istiyorum mor rengi ama çokta mor olsun istemiyorum.şuanda sacim akmiş kızılin üstüne turk kahvesi boyadım sıkılmıştim kizildan. Şimdide mora taktim saclarimi açıp orkide moru uygulasam nasıl olur yada patlıcan morumu yapmalıyım

    YanıtlaSil
  21. Merhaba benim sacim kizildi sıkıldım turk kahvesi yaptım şimdide mor istiyorum.aceba orkide morumu patlıcan morumi. Acicam tabiki sacimi birazcık.değişikliği ve renkliliği seven biriyimdir kötü sonuclansada bazı saç boyama deneyimlerim mutlu olmanın tadını çıkarırım.güzel yazı olmuş banada yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  22. Merhaba bende çok istiyorum mor rengi ama çokta mor olsun istemiyorum.şuanda sacim akmiş kızılin üstüne turk kahvesi boyadım sıkılmıştim kizildan. Şimdide mora taktim saclarimi açıp orkide moru uygulasam nasıl olur yada patlıcan morumu yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer çok fazla mor olsun istemiyorsan orkide moru iyi olabilir senin için, daha önce de dediğim gibi orkide moru pek açık bir mor değil. :) patlıcan moru orkide morundan daha koyu oluyor bu arada.

      Sil
  23. Karar verilmiştir orkide moru ilk hedefimmmmmm.suanki rengini biraz kullanayim mora donerimm.tesekkur ederim.birşey daha sormak istiyorum ben ruj kullanırım genelde ve mor saça nasıl bir ruj kullanabilirim.bu arada beyaz tenliyim çok yanı soğuk ten olarak tabir edilen beyazlardan olmasamda hafif pembe lık olsada yuzumde sıcak beyazlardanim yakışır bana dimi mor.dugunumdede yıllar önce patlıcan moruna boyamistim yok yakistini soyluyorlardi. Çok yazdım kusura bakmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence mor saça çok canlı pembe ve kırmızı rujlar gitmiyor, yinede saçınızda nasıl bir ton tutturacağınızı, saç renginizin ten renginizle nasıl bir kontrast oluşturacağını bilmediğimden çok kesin bir şey söyleyemem.
      Ama ten renginizi göz önünde bulundurursak hemen hemen her renk ruju taşıyabilirsiniz. :)
      Hiç problem değil, daha çok yazın. :)

      Sil
  24. Tesekkur ederim boyayinca sonucu yazarım en kısa zamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederim, bekliyorum :)

      Sil
  25. Meraba nnevacolorla sacimi orkide moruna boyamak istiyorum ve aciciyla actikdan sonra. orkide morunu suruyoruz az bekleyip o acik rengi tutturabilirmiyim yoksa bu kotumu olur :) 2 gun sonra boyuyorum cevabinizi bekliyoruum:))

    YanıtlaSil
  26. Saçlarımı 6 ve 7 deki saçlar gibi yapmak istiyorum 2 numara koyu kahverengi saçlarım var ve o renkleri nasıl tutturabilirim hiç bir fikrim yok. Manic panic bu gün sipariş etmek istiyorum ama maalesef platine kadar açılmış birebir renkli saçlarda tam rengini veriyormuş yani benim saçımda tutmuyor . Tam o renkleri tutturabilmem için daha önceden kullanmış ve bana önerebilecek varmı nasıl o renklerin aynısı tutturabilirim yardımcı olabilirseniz çoook teşekkürler (saçlarımın rengini açtırmak istemiyorum . Orkide moru ya da patlıcan moru rengini gerçekten çok koyu bir mor rengi istiyorum bütün saçım dahilinde )

    YanıtlaSil
  27. Merhaba.Nevacolor orkide moru aldım ama tam olarak nasıl uygulayacağımı bilmiyorum ve endişe duyuyor gibiyim istediğim renk ortaya çıkmayacak diye.Saç rengimi açtıktan sonra, 1 tane oksidasyon yeterli midir?:)

    YanıtlaSil
  28. Merhaba sacima daha once acici hic kullaadim 2 senedir kizil kullaniyorum artik tam rengini almisti en son patlican moruna boyadim sadece gunese cikinca hafif morluklar belli oluyor onun disinda koyu kahverengi duruyor sacimda acici olmadigi icin tutmadi. Kuafore yaptirmaya karar verdim ayni fotograflardaki gibi istiyorum. Kuaforde yaptirirsam sacimi acip boyayacaklar ve istedigim sonucu alicam ancak zamanla akacak. Aktiktan sonra hangi renk olur yada akinca kotu durur mu sizce? İllaki akacak cunku ama kotu durur mu emin olamiyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Öncelikle ben evde saçımı kendim açtım, sonrasında ise yarı kalıcı bir boya kullandım.
      Kalıcı boyaları bilmiyorum ama kendi deneyimim üzerinden gidersem; saçımı mora boyadıktan bir zaman sonra maviye döndü, sonra yeşil oldu, sonrada tamamen aktı.
      Kötü durmuyor, aksine çok güzel gelmişti bana. :)

      Sil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. merhaba ben yaklaşık 2 aydır saçımı mora boyuyorum öncesinde saçım bakırdı ve üstüne kumral boyadım sonradan dedim ki neden mora boyamayayım ilk önce açıcı alıp saçımı eski bakır tonuna kadar açtım daha sonra nevacolor un orkide moruna boyadım 1 hafta sonra radical color un violet/mor rengini aldım ve onunla boyamaya başladım yarı kalıcı bir boya ve bakım yağlarından oluşuyor haftada yada 2 haftada bir onunla boyuyorum ve gayet memnunum saçım da daha önceden yanıklar vardı ve şuan nerdeyse yok gibiler bakım açısından da saçımı baya toparladı. boyarken plastik bir kaba saçıma yetecek kadar saç kremi koyup 10 fıs boyadan koyuyorum.Denemenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için teşekkürler, şuan için saçım tamamen boyasız. 1 senede zar zor kendi rengine getirdim, eğer tekrar boyarsam denerim. :)

      Sil
  31. Ben sacimi partlican moru yptmfkat hic memnun klmadm nasil kurtumu bliriim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuaför malzemeleri satan yerlerde boya silici olarak boyayı akıtmaya yardımcı olan şeyler var, tam olarak bilmiyorum ama kuaför malzemeleri satan sitelere falan bakın isterseniz.

      Sil
  32. Ben sacimi partlican moru yptmfkat hic memnun klmadm nasil kurtumu bliriim

    YanıtlaSil
  33. jeans color ı nerden alabilirim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jeans color kullanmadım hiç ama Taksim pasajlarında bulabilirsiniz sanırım.

      Sil
  34. Merhaba saçım siyah siyahtan morun koyu bir tonuna geçişli boyatmak istiyorum açtırmam gerekir mi ve kaç ayda akar aktığında ne renk olur

    YanıtlaSil
  35. Merhaba fotoğraflar size mi ait ve tam olarak hangi marka boya kullandnz manic panic mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hayır fotoğraflar bana ait değil, örnek için kullanmıştım yalnızca. :)

      Sil
  36. Merhaba.
    Patlıcan moru akınca nasıl bir renk oluyor ? Biliyor musunuz

    YanıtlaSil
  37. Merhaba bu açma işlemini nasıl yapıyoruz ve bu açma işleminden ne kadar süre sonra boyayabiliyoruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her yerde satılan toz açıcılardan kullanmıştım ama saçı yakma riski çok var o açıcıda, saçı açtıktan 1 hafta sonra boyamak uygun oluyor genelde.

      Sil
  38. Merhaba! Ben siyah saçlıyım ve saçımı ombre gibi; dipleri siyah, ortası mor ve uçları çok açık bi mor olacak şekilde boyatmayı düşünüyorum. Ancak sürekli kuaföre gidemem. Çünkü kendi kuaförüm başka bir şehirde ve ben de her ay oraya gidip gelemiyorum. Dip sıkıntım olmayacak ama mor olan bölgelerin rengi akar mı? Ve akarsa nasıl bi renk oluşur?? Yardımcı olursan çok sevinirim🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor bölgelerin rengi akar, yarı kalıcı saç boyalarında renk yeşile dönüyor yıkadıkça.

      Sil
  39. Merhaba! Saçlarım çok koyu siyah ve kalın telli ben saçımı açtırmadan saçımı koyu bir mora boyamak istiyorum böyle varla yok arası olamasını istiyorum sadece üzerine güneş vurduğunda mor olduğu belli olmalı bana nasıl bir renk nasıl bir boya önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neva color'un orkide moru boyasını öneririm.

      Sil
  40. Damla Taşkıran12 Şubat 2017 01:53

    Merhaba benim saçım kumral saçımı koyu bir mor istiyorum ama saçlarımı açtırmayı düşünmüyorum önerebilegin bi boya markası var mı bide boya akınca çok sıkıntı yaşadın mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manic Panic, Directions ve Jeans Color vs yarı kalıcı saç boyalarını tavsiye ederim, mor boya akınca yeşil oldu sonra yeşilden açık yeşile, açık yeşilden de zemindeki renge döndü.
      Tam tersi bu geçiş süresinde çok eğlendim :)

      Sil
  41. Merhaba tabi sene olmuş 2017 ben yazıyı yeni görüyorum ama ben iki yıldır sacimi düzenli mor renk kullanıyorum tüm Markaları denedim ayrıca kuafor de de yaptırdım sadece tonla paralarim gitti şimdi alıştım iki işlemle saclarimi mora boyuyorum dibi geldikçe dibine soldukca 2 ayda bir komple cila yapıyorum hemde 0 masraf kendi emegimle sizde yapabilirsiniz

    YanıtlaSil