21 Ağustos 2013 Çarşamba

BuyCOSMO Alışverişim

İnternetten alışveriş yapmayı çok seviyorum, oturduğun yerden normal fiyatlarının altında ürün satın alabiliyorsun. Yine bir blog sayesinde BuyCOSMO adlı alışveriş sitesiyle tanıştım :)  Güzel şeyler görüncede almadan edemedim :))



Essence'in allık fırçasını aldım :) 9,50 TL

Flormar'ın rengine aşık olduğum rujunu aldım :) 11,75 TL

Takma oje aldım! (Çok sevdim:) 20,63 TL

Maybelline'in köpük allığını aldım :) 23,01 TL

15 Kasım Güncellemesi: Rengini çok seviyorum, yapısıda güzel fakat bana biraz fazla parlak geldi, bir dahakine allık alırken mat bir ürün seçmeye dikkat edeceğim.


Hoşçakalın! xoxo :)

Twitter           İnstagram

8 yorum:

  1. güle güle kullan, favori parçam fırça oldu (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bende fırçamı çok sevdim hem çok yumuşak hemde hiç kıl dökmedi allığı sürerken :)

      Sil
  2. nice post. You have a nice blog. Let me know if you want to follow each other. Have a sweet day!

    noradulce.blogspot.com

    YanıtlaSil