24 Ağustos 2013 Cumartesi

Bukle Belirginleştici

Selam! Bir konuda sizden yardım istiyorum hanımlar. Saç tipim dalgalı eskiden sanki maşayla yapılmış gibi doğal, güzel buklelerim vardı ama şimdi düzleştirmekten dolayı hasar görmüş durumda ve saçlarım eski dalgasını kaybetti maalesef :( Eski saçlarımı geri istiyorum bu yüzden bukle belirginleştirici sprey vs kullanan veya kullanmış olan varsa yardım edebilir mi? Güzel ve belirgin bukleler yaratıcak ama o bazı köpük ve spreylerdeki gibi saçımı sertleştirmeyen, çıtır çıtır hisse neden olmayan bir ürün istiyorum. Bilgisi olan yorum bıraksın yada bana mail atsın lütfen :)

4 yorum:

  1. canım şunu deniyebilirisiniz evde maşa yapıp saçına hıcbırsey surmeden sprey vs buklelerını aç dogal bı gorunum olur sevgıler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamadım, maşa yapmakta saçı yakar zaten? Bigudiyle sar anlamında mı dedin?

      Sil
  2. Elidor'un yeşil serisini tavsiye ediyorum. Hiç saç kremini kullanmadım ama şampuanı ve 7-24 kremini çok uzun bir süre kullandım ve çok memnun kaldım. 7-24 kremin tek eksisi saçı biraz yağlandırması... :/ En memnun kaldığım bukle belirginleştirici oydu. Hatta ben değiştirdim ama tekrar ona dönmeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde ilk aklıma gelen oydu, biara kullanmıştım sanırım bende tekrar ona dönücem. Yorumun için teşekkürler :)

      Sil