12 Temmuz 2013 Cuma

Yaz Tatili/Summer Vacation


Herkese selamlar!
İlk olarak herkese mutlu haftasonları dilerim :)
Yaza girdik fakat henüz yazı hissedebilmiş değilim çünkü hanüz tatile gitmedim. Genelde Haziranın sonuna doğru tatile çıkardım ama bazı aksiliklerden dolayı çıkamadım. Sonunda yarın sabah İstanbul'dan gidiyorum, bugün valizimi düzenledim. Tatile gitmeden önceki şu hazırlık aşamasından hoşlanmıyorum, bana kalsa dolabımın tümünü götürürüm ama ne yazık ki böyle bir şansım yok :) Orda internete giremiyceğim için 2 hafta bloğuma vakit ayıramıycam. Banada iyi gelir umarım 2 hafta internetten uzaklaşmak, çağımızın hastalığı internet bağımlılığı değilmi zaten :) :)
Döndüğümde okumam gereken birsürü post izlemem gereken birsürü dizi olucak.
Hoşçakalın!


Twitter           İnstagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder