27 Temmuz 2013 Cumartesi

I'm back! :)

Herkese selam! 10 gün süren tatilimden sonra Salı günü İstanbul'a geri döndüm ama tatil dönüşü sendromundan henüz kurtulabilmiş değilim her gün denize girip güneşlenmeyi gece ise gezip tozmayı özledim. İstanbul'a döneceğimiz gün otogarda bir şok yaşadım! Otobüs geldi, yerimi bulmaya çalışırken başkalarının yerimde oturduğunu görünce bir karışıklık olduğunu anladım ama bilete baktığımızda asıl sorun benim ve ailemin biletiymiş! 23 Temmuz Salı gününe bilet kesiceklerine 30 Temmuz Salı gününe biletimiz kesilmiş ve buna hiç dikkat etmemişiz daha o an mideme kramplar girmeye başladı! Her neyse bir kaç değişiklik yapıldıktan sonra otobüse binmeyi başarabildik ama o stres bana yetti ve mide kramplarıyla en zor otobüs yolculuğumu yaşadım :/ Ama yaptığım tatile gelecek olursak çok eğlendim bol bol denize girip güneşlendim, gezdim ve alışveriş yaptım :)

Tatile gidiş günü evden çıkmadan önce ne giydiğimi çektim :)

Meşhur plaj pozunu vermesem olmazdı :)

Orda çok şık olduğum söylenemez tatilde genel kombinim beyaz tshirt, şort ve sandalet :))


Vee gelelim yaptığım alışverişlere :)

Bu taçlara bayıldımm :)

Neon bilezik

Bu şortu görür görmez çok sevdim sanırım tatilde en çok bu şortu giydim :)

Daha İstanbul'dayken sırt çantası istiyordum orda bulduğuma çok mutlu oldum, tam istediğim tarzda :)

Friendship bileklik :)

Bu şirin yüzükleri satın aldım, şuan bu yüzüklerle aşk yaşıyorum diyebilirim :)

Sade, kibar bir kolye arayışım bu küçük kartanesi kolyeyi görmemle son buldu :)

Mis gibi çilek kokan bir duş jeli aldım :)

Nivea'nın bronzlaştırıcısını aldım ama pek memnun kaldığım söylenemez, bana bir etki etmedi

Tartışmalara konu olan meşhur kitaptan bende bir tane edindim :)




Herkese mutlu haftasonları, hoşçakalın!

Twitter           İnstagram

12 yorum:

  1. in love with this post, and your whole entire blog in general.

    lots of love from the casper&pearl girls – a little Aussie fashion brand
    casper&pearl blog
    xx

    YanıtlaSil
  2. Ne tatlı kareler bunlar böyle :)

    www.deniztamturk.com

    YanıtlaSil
  3. nice blog
    Pass on my blog, there is a new post. Follow me if you like, I'd love to.
    I'll leave my link http://annalisamasella.blogspot.it/
    You can also find me on Facebook, instagram, chicisimo, lookbook, bloglovin, Fashiolista.

    YanıtlaSil
  4. Nice backpack!


    http://initialed.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çantana ve yüzüklerine ba-yıl-dıııııım.
    iyi bir tatil yapmışsın, darısı başıma ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :)
      Herkesin yıl sonunda mutlaka tatile ihtiyacı oluyor, darısı başına :))

      Sil
  6. yüzükler çok tatlı tarzına yakısmıs :) sevgiler..

    YanıtlaSil