5 Temmuz 2013 Cuma

Çantamda Ne Var/What's In My Bag :)


Çantamda çok fazla ıvır zıvır olmasını istemediğim için az eşya taşıyorum

  • American Eagle marka güneş gözlüğümle şuara aşk yaşıyorum, utanmasam evdede takıp dolaşıcam. :))
  • Telefonum her zaman yanımda (ama tabi telefonumu genelde normal insanlar gibi iletişim aracı olarak değilde müzik çalar olarak kullanıyorum:)
  • Eskiden sprey tarzı ürünlerden kullanırdım ama o tip ürünlere karşı alerjim olduğundan bu sefer roll-on kullanayım dedim, memnunum (ama bittiğinde kokusuz roll-on alıcam)
  • Olmazsa olmazım Philips markalı kulaklığım, bu yüzden kulaklığımın sığabileceği kadar büyük çanta alıyorum hep :)
  • Çantamda mutlaka kuru mendil bulunur.

Gelelim makyaj ıvır zıvırlarına :)

  • Henüz tam anlamıyla işte budur dediğim bir parfümüm olmadı ama şuana kadar kullandığım en iyi ve en kalıcı parfüm D&P'den aldığım vanilya kokulu açık parfüm :)
  • Genelde makyaj yapmam ama dışarı çıkarken Maybelline BB kremimi kullanıyorum, çokta memnunum :)
  • Maybelline mango diamonds 445 numaralı rujundada oldukça menunum rengi çok şeker :)
  • Pek göz kalemi kullanmıyorum ama yinede her zaman çantamda bulunuyor :)
  • Şuan olmasa bile eskiden göz altlarıımda sanki kendimden habersiz uyuşturucu kullanıyormuşum gibi gözaltı morluklarım olurdu o dönemde keşfettim bu ürünü gerçekten etkili bir ürün hala kullanıyorum çok memnunum :)
  • Ve son olarak en olmazsa olmazım Nivea dudak nemlendiricim, ne yazık ki dudak yemek gibi berbat bir alışkanlığım var bu yüzden dudaklarım yaz-kış çatlaktır durum böyle oluncada dudak nemlendiricim en büyük kurtarıcım oluyor :)
Herkese mutlu haftasonları! :)

                                                                 Twitter           İnstagram

6 yorum:

  1. Aww that satchel is so cute, loves it. You blog and its pics are info juicy, followed you now on Bloglovin'. Btw, I just posted my new outfit post featuring the most provoking sneakers I've found, who says comfort shoes can't be provoking hahaa!

    xx The Provoker
    http://www.the-provoker.com/2013/07/ahoy-matey.html

    YanıtlaSil
  2. so fun to see what's in your bag!

    http://initialed.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. pretty!!! I love everything about it :)

    YanıtlaSil