23 Haziran 2013 Pazar

Pazartesi Kombini/Monday Outfit

Herkese mutlu haftalar dileyerek postuma başlıyorum. Uzun zamandır post yapmıyordum ülkemizde olan tatsız olayları protesto etmek adına fakat diğer bloggerlarda olmak üzere post yapmayı durdurmanın alakasız olduğunu postlarımıza devam ederekte protesto yapabileceğimize karar verdik yani en azından ben böyle düşünüyorum. Umarım her şey çözülür ve herkes rahat bir nefes alır diyorum ve haftanın ilk kombinini paylaşıyorum. :)

Gömleğimi bir butikten almıştım sanırım, uzun kolluydu ve giydiğim bir gömlek değildi bende kollarını kestim bence süper oldu :)    

  Bu şortta bir zamanlar pantolondu, nerden aldım hatırlamıyorum baya eski :)

Saatim Collezione, bilekliklerim Stradivarius
Ayakkabım ise Pull And Bear

Hoşçakalın! :))

Twitter           İnstagram

19 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sağol :) Aldığım günden beri gözdelerim sneakers, her şeyin altına giyesim geliyor :))

      Sil
  2. nice, would you like to follow each other?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. KOMBİNİN GÜZEL OLMUŞ. BEN DE SNEAKERLARDAN VAZGEÇEMİYORUM. SENİN SNEAKERLARIN DA ÇOK GÜZELMİŞ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sneakerlar hemen hemen her kombine uyum sağlıyor, hem rahat hem şık oyüzden çok seviyorum :)

      Sil
    2. EVET HER KOMBİNE UYUM SAĞLIYOR. AMA BAZISI DA SEVMİYOR. KABA BULUYORLAR.

      Sil
    3. Bence çoğu ayakkabıdan daha şık sneakerlar, özellikle gizli dolgu topuklu olanlara bayılıyorum Isabel Marant'ınkiler gibi :) ama tabiiki herkes sevicek diye bir şey yok, zevk meselesi :)

      Sil
  4. Çok rahat bir kombin olmuş canım çok sevdim :)

    http://damlakalaycik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim, bu sneakersları almayıp bershkadakileri aldığım için çok pişmanım, benim aldıklarım bebek ayakkabısı gibi garip duruyor, kullanamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bershkaya uğramıştım dolgu topuklu sneakers ararken ama pek hoşuma gitmemişti, pull and bearın bu sneakerslarını daha çok sevdim :) aslında pull and beara giderken aklımda bu sneakersların siyahını almak vardı ama ellerinde yokmuş :) Boşver, canını sıkma yinede.Bence pull and bearda hala vardır bu sneakerslardan bi bakarsın istersen :))

      Sil
  6. Love those sneakers! They are great! The denim shirt is nice too! I really like your blog! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, personal style, likes and much more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    YanıtlaSil
  7. Cute outfit!

    I also want to let you know I have a giveaway on my blog.
    Please feel free to enter.

    http://chicadvisor.blogspot.ca/2013/06/shabby-apple-50-gift-card-giveaway.html

    Cheers, Jacquie
    http://chicadvisor.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  8. Nice outfit!

    http://initialed.blogspot.com

    YanıtlaSil