23 Mayıs 2013 Perşembe

Stil Sahibi Kadınlar: Blair Eadie



Efsanevi kombinlerin yaratıcısı ve atlantic-pacific.blogspot.com 'un sahibesi Blair Eadie. Kadının stiline bayılıyorum ve nerden başlasam bilemiyorum. Parçaları ve renkleri öyle iyi kullanıyor, farklı farklı parçaları birleştirip öyle harika kombinler çıkarıyor ki her paylaştığı kombinde adeta dibim düşüyor, hayranlıkla takip ediyorum kendilerini :) Elimde olsa tüm kombinlerini paylaşmak isterdim fakat ne yazık ki öyle bir şansım yok. Stili daha çok feminen aslında belirli bir stili yok hatta bence kendi stilini yaratmış farklı ve her daim eğlenceli bir tarzı var. Ve dahada önemlisi tarzını çok iyi yansıtıyor. Paylaştığı kombinlerinden gördüğüm kadarıyla çizgileri,puantiyeleri,neonları ve kırmızı rengi çok seviyor ve tabiiki güneş gözlükleride olmazsa olmazlarından. Bir parçayı bir kez giyip kenara atmıyor o parçayı 40 farklı kombinde kullanabiliyor buda hayranlık duyacağım başka bir sebep :))





















Twitter           İnstagram

11 yorum:

  1. nice¡¡¡
    http://dolcevirginia.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
  2. Monosílabo blogger ami me gusta mucho me aria mucha ilusión te pasarás por mi blog abre si te gusta gracias besooooo. Dolcebyvirginia@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. ah ah, kesinlikle en tarz sahibi blogger kendisi, reklam kokmayan, sadece stilini yansıtan bloguna hayranım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, bildiğin moda dahisi kadın :)

      Sil
  4. Ben de kendisinin hastasıyım ve dolabındaki herşeyi istiyoruuuuuuum....:P

    YanıtlaSil
  5. She's very stylish, I like all the outfits

    http://moongreyhound.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  6. Love her style and outfits!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil