13 Mayıs 2013 Pazartesi

Şeffaf Çanta Trendi





Bu trendi geçen seneden beri biliyorum ve sahip olmak istiyorum ama bir türlü kısmet olmadı en sonunda DIY şeffaf clutch yapıcam sanırım. Çok fazla kullanışlı olurmu bilinmez sonuçta içine herşeyi koyamazsın ama büyük bir şaffaf çanta alırsam (şuanda Beymen Club neon detaylı şeffaf çantaları favorim) plaj çantası olarak yazın kullanmayı düşünüyorum. Sizin düşünceleriniz ne şeffaf çantalar hakkında? :)



















Twitter           İnstagram

14 yorum:

  1. ilk fotoyu çok beğendim. Sizi izlemeye aldım ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  2. The FURLA Candy collection
    is sooooo great!

    www.beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  3. benim bu yazki takıntım kendileri! daha kaç tane bayılıp alırım bilemiyorum:))
    şu an 3 teyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha siftahı yapamadım sen üçlemişsin kıskandım bak şimdi, güle güle kullan canım :))

      Sil
  4. Ben de henüz alamadım ama hepsine bayılıyorum yaa bu postu görünce daha da bi heveslendimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde bana sorr :)
      Gördüğüm yerde benim olucak :))

      Sil
  5. really liking these see thru bags, so chic xx

    YanıtlaSil
  6. FOTOĞRAFLAR ÇOK GÜZELMİŞ. BEN KIRMIZI ŞEFFAF CLUNTCH ALDIM GALATA DAN. ŞİMDİDE SARISINI ISMARLATTIM ONUDA ALACAĞIM.ŞEFFAF ÇANTALARA BAYILIYORUM.KIRMIZI ŞEFFAF ÇANTAMI BLOGUMDA GÖREBİLİRSİN:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim bu trendide tam istediğim gibi bulamadım :) seninki güzelmiş kaça aldığınıda yazsaydın keşke :)

      Sil
    2. 145 TLYDİ BEN 100 TLYE ALDIM İNDİRİM YAPTIRDIM.

      Sil
    3. 45 TL indirim yani? E süpermiş :)

      Sil