20 Mayıs 2013 Pazartesi

Mirrored Sunglasses





Gelelim benim en ayılıp bayıldığım yaz trendine; aynalı güneş gözlükleri!!! Cıvıl cıvıl her rengi olan bu gözlükleri aslında geçen seneden beri seviyorum fakat geçen sene hiç bir yerde bulamamıştım bu sene ise hemen hemen her marka koleksiyonlarında yer verdiler aynalı güneş gözlüklerine(benim bildiğim Bershka,Stradivarius,Pull&Bear ve H&M'de mevcut şuan)
Bense tembellik edip sırf üşendiğimden mağaza mağaza dolaşmak yerine biricik kurtarıcım olan internetten sipariş edenlerdenim, dün sipariş verdim 1-2 güne gelir. Elimde olsa her modelini, her rengini satın alırdımda konu güneş gözlüğü olunca hassasım, az olsun ama kaliteli olsun diyenlerdenim oyüzdende 1 taneyle yetinicem.















Twitter           İnstagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder