6 Mayıs 2013 Pazartesi

Dreams





Balerinleri her zaman çok asil bulup hep onlara özenmişimdir ama malesef ki bale her zaman benim için bir hayal olarak kaldı. Küçükken televizyonda bale yapanları görünce hemen kalkar ne yapıyorlarsa taklit etmeye çalışırdım bu taklit etmeye çalışmak 2 kere başıma iş açtı (bir kez bileğim çıktı bir kezde ayak bileğimi kırdım:) ama benim hala en büyük hayalimdir bale. Çok içine kapanık kendine güveni olmayan bir çocuktum, şu okulda dışlanıp hor görülen cinsten evde ise ben balerin olmak istiyorum desem yapabileceğime inanmazlardı, yetenek lazım o işlere diyecekleri için aileme konuyu açmaya cesaret edemedim , şimdi olsa o balerinler analarının karnındamı öğreniyo öyle dans etmeyi derdimde neyse :) Bildiğime göre baleye başlama yaşı 5 ve ne yazık ki zaman geri alınamıyor, bu yüzden ne hayaliniz varsa hemen gerçekleştirin,korkmayın. Hayat hayallerinizi başka zamana atmak için çok kısa.

Herkese mutlu haftalar :))


























Twitter           İnstagram

20 yorum:

  1. I always wanted to be a ballerina when I was young - hoping to get into it in a few weeks actually!

    YanıtlaSil
  2. great photos
    great blog

    do you want follow each other?

    xoxo

    www.celyneglam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. I love ballerinas! Very beautiful pictures!
    *Besos*
    http://www.cmichellestyles.com
    Instagram: Cmichellestyles

    YanıtlaSil
  4. Ohhh… ABSOlutely amazing post: LOVE ballet!!! And you’ve got a gorgeous blog: FOLLOW YOU right now!!! ;)

    Check out & follow my blog too --- I’ll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn | The Marilyn Monroe of 21st century
    Google+ | Facebook | Bloglovin'

    YanıtlaSil
  5. Love these photos!
    Thanks for sharing!
    www.rsrue.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. ah ah, demek çocukluk hayallerimiz aynıymış:)
    ben de balerinlik içinde ukte kalanlardanım, hatta bu yaz tan sağtürk ün yetişkinler için olan bale kurslarına katılmayı planlıyorum.
    ben de küçükken her fırsatta parmaklarımın ucunda yürürdüm, annemler neden göndermemişler çok üzülürüm belki o zamanlar bu kadar yaygın değildi, babam sporcu olayım diye yüzmeye gönderirdi sürekli:)
    kim bilir, zaman içinde bir kızım olursa onun bale yapmasını çok isterim umarım o da ister!
    çok sevgiler tatlm, mutlu haftalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende her gün esneme hareketlerini yapardım,parmak ucunda yürürdüm ama ailem beni karete kursuna gönderirdi. Yetişkinler için olan bale kurslarını bende düşündüm imkanım olduğu an gidip kendimi bir bale kursuna yazdırmayı planlıyorum. :) :)
      Sanada mutlu haftalar :))

      Sil
  7. Ben de 18 yaşında olduğumdan seneye yetişkinler için olan kurslara gitmeyi düşünüyorum. aslında yurtdışında 18 yaşında başlayıp balerin olanlar bile var. birinin yazısını okumuştum sürekli esneme hareketleri yaptığıyla ama kursa maddi imkansızlıktan gidemediğiyle ilgililiydi(Türkiyeden biriydi). Belli bir yaştan sonra kurslar vücut yapına bakarak alıyorlar o şekilde bir elemeye girdiğinde geçmiş elemeyi ama burs alamamış. Kim ne derse desin bir adım atmalı sanırım denesek ne çıkar? :)
    İrem Yüncüler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten baş sıkıntıda o maddi imkansızlıklar, ülkemizde baleye ve sanata daha çok değer verilip bale kurslar çoğaltılıp en azından bir kısmı ücretsiz eğitim verse süper olurdu.
      Yetişkinler için kurslar benim bildiğim kadarıyla hobi olarak, postta bahsettiğim ise profesyonel baleydi :)
      Profesyonel balerin olmak isteyenlerin eğitimi çok ufak yaşta başlıyor ki bu yüzdende fotoğraflarda göründüğü gibi çoğu aynı vücut yapısında. Ama tabii istendiği takdirde yapılamayacak bir şey yok, kaç yaşında insanlar neler neler başarıyor :) Eğer vücudun esnekse sıkı ve düzenli bir çalışmayla başarılabilir, denemek başarmanın yarısıdır di mi :)
      Güzel yorumun için çok teşekkür ederim :))

      Sil
  8. Not: Bildiğim kadarıyla 12 yaşına kadar başlanılabiliyor.
    irem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vücüt gelişiminin henüz tamamlanmaması gerektiğinden önerilen yaş aralığı 4-11'dir. :)

      Sil