2 Nisan 2013 Salı

Statement Necklaces / Büyük Kolyeler



Bu yazda büyük kolyeler moda, günlük hayatımda aksesuar kullanan biri olmadığımdan geçen sene almamıştım, takmam diğer aksesuarlar gibi bir köşede bekler diye ama bu sene böyle bir kolye almaya karar verdim. Çok hoş kolyeler aslında ama özellikle kolye takmayı gerçekten sevmiyorum boynumda yük taşıyormuşum gibi geliyor ne bileyim kaşındıyor falan, ama yok karar verdim bu tip kolyelerden bir tane alıcam ve kullanıcam .













Twitter           İnstagram

9 yorum:

  1. Hepsi çok güzellerde bana da alerji yapıyorlar takamıyorum :(
    Ancak gömlekle falan.
    Tenime değdiği anda bittim!
    ama mutlaka alınmalı, hatta ben aldım bir kaç tane, gömleklerle takıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada alerji yapıyorlar, kolye takınca boynum kabarcık kabarcık oluyor malesef. :( Yazın tshirt üstüne falan giyicez sanırım. Güle güle tak canım, gömleklerde çok hoş duruyor sahiden :)

      Sil
  2. abenim kulağıma bujiteri küpe takınca allerji yapıyor, ama kolyelerle sorunum yok, her biriiden edinmek istedim resimlere bakınca, birkaç tanesinin aynısından da varmış bende onu gördüm. Çok seviyorum bu trendi!!!
    öpüyorum cicim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmiycek gibi değillerki, insanın her birini alası geliyor sahiden :):)
      Çok öptüm! :)

      Sil
  3. I love bracelets like this! xoxo :*

    www.a-date-with-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu kolyelerin neon renkli olanlarına göz koydum. En kısa zaman daalmalıyım harika bi post olmuş hepsini istiyorumm :))

    http://damlakalaycik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Eveet neon renklilerini bende çok seviyorum ama neon renk özellikle sarı göremedim pek, eğer alırsan yazarmısın? :)

      Sil
  5. ayy süpermiş hepsinee bayıldımm :)))

    YanıtlaSil