17 Nisan 2013 Çarşamba

Festival Stilleri




Oldum olası festivaller bana hep güzel gelmiştir çok çılgın ve çok renkli, müzikle beraber bir görsel şölen. Tam bilmiyorum ama Coachella Festivali 12-15 Nisan arasındaydı ve ilgi çok fazlaydı, ne yazıkki bence Türkiye'de bu tip festivallere çok önem verilmiyor yani yurtdışındaki kadar. Neyse ben asıl konuma döneyim bana bu tür festivalleri sevdiren bir diğer unsurda festival stilleridir çok eğlenceli,çiçekli ve renkli kıyafetler giyilip şapkalar takılır, çimlere uzanılır e birde müzik oldumu işin içinde değmesinler keyfimize. Lafı uzatmadan festival stillerine geçiyorum, buyruuuuuuuun :))



















Twitter           İnstagram

8 yorum:

  1. blogunun en yeni takipcisiyim. Ben de beklerim :)


    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  2. Love your blog! Maybe we could follow each other on GFC? Please leave me a comment, follow me and then I will follow you back!!! For sure!!

    Much Love

    YanıtlaSil
  3. really love the fashion you display here

    http://aeroplaneandapparel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. me encanta este estilo Hippie chic!!a tal punto que, me identifico con muchos de los otfits que has seleccionado!!
    acabo de conocer tu blog..y me ha encantado!
    QUIERES PASARTE POR EL MIO Y ECHAR UN VISTAZO!PODEMOS SEGUIRNOS UNAS A OTRAS!Hazmelo saber!
    bye..bye!

    YanıtlaSil