30 Nisan 2013 Salı

Bu ayki alışverişlerim :))

Bu ay hep hastalıkla boğuştum şuan bu postu hazırlarkende ıhlamurumu içiyorum, neden bilmiyorum ama aslında kendimi çok kollamama rağmen çok kolay hastalanıyorum yazın bile çoraplarımı ayağımdan çıkarmıyorum, dondurma yemeye korkuyorum, soğuk birşey kesinlikle içmiyorum kışın zaten üstümü başımı kat kat giyinip ayağımdan çorap, patik, ev botu ne varsa eksik etmiyorum ama gelin görün ki benden daha çok hastalanan yok :/ neyse okadar hasta olmama rağmen bir kaç kez dışarı çıkıp istediklerimi aldım :))

                                 Crop top trendine kapılıp Kotondan bu pek sevimli kısa üstü aldım :)

Bershka'dan ne zamandır istediğim ama almadığım kolyeyi Lunapark Queen'de görünce gaza gelip bende aldım :))

Rujum bitmişti, günlük olarak kullandığım maybelline mango diamonds 445 no'lu rujdan tekrar aldım şeftali tonlarında çok güzel bir ruj :)

Pembe saç merakımı gidermek için Manic Panic Dye Hard renkli saç jölesi aldım sanırım saçım kumral olduğundan dolayı pembe olmadı kızıl oldu :(
Renk bu ama benim saçlar aşağıdaki gibi oldu( saçı koyu renk olanlara tavsiye etmiyorum sarı veya platin saçlılar kullanabilir)

Benden bu kadar, hoşçakalın!

Twitter           İnstagram

36 yorum:

  1. Mickey Mouse'lu Crop Top'a bayıldıık! Ve renkli saç jölesi günlük kullanım için rahat oluyor mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, renkli saç jölesinin kullanımı çok basit. istediğin yere sürüyosun çok kolay yani, geçici değişiklik yapmak isteyenler için ideal saçını yıkayana kadar kalıcı sadece :))

      Sil
  2. Kolye kardeşliğiiiiiiii!!! :) <3 Bu arada ilk fotoğraftaki mickey'e de bayıldım!:) Saçlar da gayet güzel olmuş ayrıca, öpüyorum kocaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet, kolye kardeşi olduuk. :) Bende çok sevdim çok sevimli yaz gelsede giysem dediklerim gitgide çoğalıyor. :) Saçlar fena olmadıda pembe olsun diye aldım ama olan sanki saçımı kızıla boyamışımda boya akmış gibi durdu. :/
      Bende çokçokçok öptüm! :))

      Sil
  3. So nice;)

    kisses

    http://msanaweber.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. That Micky t-shirt is so cool! I think it's pretty! I really like your blog! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, personal style, likes and much more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much, I'm glad you liked my blog. To England with love :))
      xoxo :))

      Sil
  5. Those are such cute purchases, love the shirt!

    x Sam

    YanıtlaSil
  6. mickey'li crop top'a bayıldım.güle güle giyin.blogunu beğendim,takibe aldım.bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bloğumu beğendiğine sevindim :))

      Sil
  7. I have that lipstick! It is one of my absolute all time FAVS! xxxx

    http://rendersublime.blogspot.com.au/

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Thank you so much, I'm glad you like it. :))

      Sil
  9. merhaba tatlm! t-shirte bayıldım! ama small u kalmamış enmoda com'da satılan koton'da mağazaya bakıcam
    kolye ikiziyiz bu arada! jöleye de bayıldım, nereden bulabilirz ki onu?
    kiss kiss
    http://styleglaze.blogspot.com/2013/05/le-petit-prince-oxfords.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) internetten değil kotonun mağazasından almıştım bende zaten internette kolay bitiyor small buyüzden internetten tshirt alamıyorum :) renkli saç jölesini manicpanicturkiye.com 'dan aldım farklı renkleride var bir bak istersen saçın açık renk olduğundan sana süper olur :))

      Sil
  10. Ruja ve kolyeye bayildim :)
    Takibindeyim cnm

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun çook:( o ruju bende çok beğeniyorum tam da mevsimi bu ara:) koton crop top üstüne de ayrıca bayıldım:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) rujlarda çok iddialı renkler kullanamıyorum o yüzden bu renk favorim :) yaz bir gelse o crop topu baya kullanıcam ama hava çok dengesiz 2 gün yaz 3. gün kış oluveriyor :) :)

      Sil
  12. Great items! I really like the Mickey Mouse cropped top xo

    Lubna
    WWW.ELLEVOX.BLOGSPOT.COM

    YanıtlaSil
  13. Cute top, nice colours in your make up too!Love you to check out my post xx

    YanıtlaSil
  14. crop top bluzune bayıldım

    http://oykusariyer.blogspot.com/

    YanıtlaSil