19 Mart 2013 Salı

Stil Sahibi Kadınlar: Ece Sükan




Türkiye'deki en stil sahibi kadınlardan biri tartışmasız Ece Sükan'dır hatta New York Magazine tarafından tüm dünyadaki 'Stil Sahibi 30 Kadın' arasında gösterilmiş. Oyuncu, model ve moda editörü olan Ece Sükan bir süre önce Vogue Türkiye'den ayrılmış ve şuan kendi dergisini çıkarmaya hazırlanıyormuş. Nedendir bilmiyorum fakat kadına acaip kanım ısınıyor, seviyorum yani. Stili,tavrı ve başarılarıyla birlikte benim en çok ilham aldığım insanlardan biri.





























Twitter           İnstagram

2 yorum:

  1. Hepsi müthiş kombinler kendi dergisini çıkardığını bilmiyordum aşırı merak ettim.
    Bloguma beklerim bu arada madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz çıkarmamış zaten bir şuanda öyle bir proje varmış New York'ta moda dergisi çıkaracakmış Türkiye dahil Avrupada yayınlanacakmış bildiğim kadarıyla.Kesin mi değil mi bilmiyorum ama bir haberde öyle görmüştüm. :)

      Sil