11 Mart 2013 Pazartesi

Merhaba!

Çocukluğumda modayla ilgilenmezdim, arkadaşlarına korku hikayeleri anlatan, yerinde duramayan maceraperest bir çocuktum ama genç bir kız olunca modayla tanıştım. Modayı sevmeme en önemli unsur bloglar oldu, 2 seneden beri bir kaç bloğun takipçisiyim ve modayla henüz 2 senedir ilgileniyorum  bu sene moda aşkım iyice depreşince blog açmaya karar verdim becerebilirmiyim diye kararsızdım ki hala kararsızım, izleyicim olurmu hiç bilmiyorum. Bloğumda beğendiğim şeyleri, moda, makyaj ve günlük hayatımda yaptıklarımı paylaşıcam. Şimdilik hoşçakalın !

                         
                                                           Twitter           İnstagram

1 yorum:

  1. merhaba güzellik!
    çok zevklisin, başta onu söyleyeyim!
    zevksiz olup marka aşkıyla binlerce takipçiyi peşinden süürklemeye çalışanlardan farklı olarak, zaman geçtikçe insanlar blogunu fark edip izleyecektir.
    ben bayıldım! çok güzel yazıyorsun. Ne güzel MBFWİ 'e katılmışsın. Nasıl davetiye bulunur onu da bilmiyorum ama MBFWİ katılmayı çok isterdim:) ben izmir'deyim ve malesef üniversitesde araştırma görevlisiyim hop diye izin alamıyorum:( seneye Boston'da olucam 6 aylığına belki şansım yaver gider de New York Fashion Week'e davetiye bulurum:PPP
    bloguna Google friend connect eklersen daha kolay takip edebilrim seni.)
    öpücükler tekrar cicim! Fahiolista'da takipledim seni!
    http://styleglaze.blogspot.com/2013/03/i-feel-spring.html

    YanıtlaSil