15 Mart 2013 Cuma

Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul Son Gün


Bugün İstanbul moda haftasının son günüydü aslında gidip gitmemekte kararsızdım çünkü biraz hastayım, hal böyle olunca trafik ve kalabalık pek çekilmiyor. Zaten organizasyon yeri ana baba günü gibi, ipini koparan gelmiş. Her neyse sonuçta gittim ama hasta olmanın yorgunluğunun üstüne yol yorgunluğu eklenince oraya kadar gelmişim diye 2 defileye girdim sonra çıktım eve geldim.



Hakan Akkaya'nın kreasyonundan bir kaç görüntü






ve son olarak tül ve deri detaylarının yoğun olduğu Selma State kreasyonu






Twitter           İnstagram

3 yorum:

  1. Tanışaymışız keşke..:) Miagusto..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke, o curcunada bir kaç kişiyi gördüm bloggerlardan ama miyop olduğumdan sanırım emin olamadım. Başka sefere artık :)

      Sil
  2. beautiful post.

    Pass on my blog and follow me if you like, I'd like that.
    I'll leave my link http://annalisamasella.blogspot.it/
    You can also find me on Facebook, instagram, chicisimo, lookbook, bloglovin, Fashiolista.

    YanıtlaSil