12 Mart 2013 Salı

Maybelline BB Krem



Cildimde sivilce vs yok yalnızca sarımsı hastaymışım gibi görünen bir ten rengim ve kuruya yakın bir cilt tipim var. Bundan rahatsız olduğumdan cilt renk tonu düzenleyici ve nemlendiricili, ağır olmayan bir fondöten ya da renkli nemlendirici ararken Maybelline bb kremi buldum. Kremsi bir yapısı var, ilk sürdüğünüzde biraz yapış yapış bir his veriyor ama bir kaç dakika sonra geçiyor. Her gün düzenli olarak sürüyorum şuanda o sarımsılık çok az kaldı, cildim yumuşacık. Ama kapatıcılığı o kadar iyi değil bu yüzden sorunlu cildi olanlara tavsiye etmem. Ben memnun kaldım benim gibi cilt renginden şikayetçi olanlar ya da nemlendirici arayanlar kullanabilir. Üstelik fiyatıda çok uygun 18 TL'ye almıştım sanırım. Bitince tekrar alıcam.


Twitter           İnstagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder