26 Mart 2013 Salı

Çizgi Modası




Gelelim bu yılın en çok rağbet gören trendine ÇİZGİLER. Aslında bildiğime göre 2011'den beri var bu çizgi modası ama bu yıl altın çağını yaşıyor nedense. Bu trend bana biraz bıkkınlık verdi maalesef çünkü o kadar çok gördüm ki çok sevmeme rağmen soğudum diyebilirim. Kızılay dağıtmışçasına sokakta kimi görsem altında çizgili pantalon ve yaz modasındada mevcut bu çizgiler. Modayı belirleyen abiler, ablalar birşey bulamıyorlar artık herhalde sanırım ki habire çizgilerde çizgiler. Yazık aslında onlarında işi zor her yıl her yıl ne trend bulsunlar, her neyse diyor vee örneklere geçiyorumm :) :)















Twitter           İnstagram

2 yorum:

  1. Abartmayarak giyenler de güzel duruyor bence ya :) henüz çizgili tayt, ceket falan almadım çünkü alışamadım henüz :)

    http://damlakalaycik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım güzel duruyor tabii zaten bende severim geçen seneden kalma çizgili trikom var mesela ama hak verirsen çok fazla aynı şeyden görünce sıkılıyor insan :)

      Sil