29 Mart 2013 Cuma

Bu Ayki Alışverişlerim

Hava bir iyi bir kötü olduğundan yazlık alışverişine geçmiş değilim Mart ayındayız Nisan ayına giricez ama
ben kışlık şapka aldım. :) Şapkamı enmoda.com'dan aldım, ilk kez enmoda.com'dan alışveriş yaptım ve memnun kaldım. Sipariş verişimden bir gün sonra ürün elime ulaştı, s/m bedenini aldım(şapka bedeniyle ilk kez karşılaştım buarada) küçük olurmu acaba diye korkuyordum ama tam oldu :)




Çooook beğendiğim ama bir türlü istediğim gibi bulamadığım wedge sneakers arayışım Pull&Bear'da son buldu aslında siyah rengini istiyordum ama bu rengide hoşuma gitti neye niyet neye kısmet :) :)



 Mağazada görür görmez beğendiğim pencereli gömlek, kumaşıda hoşuma gitti viskon sanırım :)


Gittigidiyordan yuvarlak model güneş gözlüğü satın aldım ve çoook sevdim bildiğin aşk yaşıyorum gözlükle :)


Vee 2 yeni kitap aldım, kitap okumayı gerçekten seven biriyim özellikle korku/gerilim türü, internette ufak bir araştırma yaptım yazarının Tess Gerritsen olduğu Cerrah adlı romanı çok övüyorlardı onu almakta karar kıldım henüz okumadım haftasonu okumaya başlıycam ve son olarak en son okuyanın ben olduğumu tahmin ettiğim Pucca'nın Küçük Aptalın Büyük Dünyası kitabını aldım. Herkesin çok beğendiği kitabı ben sevemedim hatta sinir olup yarıda bıraktığım ilk kitap.

Ayın bitmesine daha 2 gün var ama ben haftasonu evden çıkmayı düşünmediğimden benim için bu ay bitmiştir. Herkese mutlu haftasonları diliyorum, hoşçakalın! :) :) :)

Twitter           İnstagram

2 yorum:

  1. tatlm çok güzel bir yazı olmuş, şapkana ve ayakkabulara bayıldım. ama o gömlek inanılmaz, çok tarzmış:)
    öyle birşey ben de almak isterim:)
    öpücükler!
    iyi hafta sonlarıııı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, gömleği bende çok sevdim aldığım gün sırf gömleği giyeyim diye bir bahane bulup dışarı çıktım hatta. :) :)

      Sil